Seguidors

dissabte, 15 d’octubre del 2011

El peix Irisat

Un deixe un altre conte que també m'agrada molt es tracta del "Peix Irisat" o "El pez Arcoiris" que es el que tinc jo perquè quan me'l vaig comprar encara no estava en català o valencià.


També he trobat el conte en picasa: https://picasaweb.google.com/111385237029217291083/PEIXIRISAT


i en blanc i negre per a poder treballar-lo: https://picasaweb.google.com/fitopipa/ElPeixIrisat


I en jclic que no ho he pogut vore perquè en aquest ordinador no el tinc instalat però vos el deixe per si us fa paper: http://clic.xtec.cat/db/act_es.jsp?id=2165

A més també he trobat una serie de manualitats:


Rainbow Fish Cake


4 comentaris:

  1. HOLA, ACABO DE CONÈIXER EL TEU BLOG.SEMPRE ES UN PLAER CONÈIXER ALTRES PROFESSIONALS DISPOSATS A COMPARTIR LA SEVA EXPERIÈNCIA, GRÀCIES. A "NOSALTRES TAMBÉ SOM ARTISTES" JO COMPARTEIXO LES MEVES EXPERIÈNCIES A L'AULA DE PLÀSTICA.
    uN PETÓ

    ResponElimina
  2. Gràcies ara passe a vore el bloc ja que encara que de moment estic de suport segur que puc utilitzar alguna coseta i sino me les guarde per a quan tinga la meua tutoria.

    ResponElimina
  3. Hola Estrellita!!! T'entenc perfectament ja que com has pogut veure m'he quedat una setmana sense ordinador.
    A mi m'han canviat tot el disc dur però el que s'havia espatllat el van clonar i per això ho he pogut recuperar quasi tot, a veure que et diu el tècnic.
    ânims i fins aviat!!!!!

    ResponElimina
  4. No no el meu s'ha mort del tot m'han dit que si està en garantia vaja al lloc on el vaig comprar a vore si me'n donen un altre però que no me poden recuperar res.

    ResponElimina