Seguidors

divendres, 12 d’agost del 2011

ANIVERSARIS

Deixe un tren per als aniversaris en el mateix arxiu està en castellà i en valencià. Descarregeu-ho tot i borreu els que no necessiteu.


També deixe el pastís que vaig utilitzar l'any passat on vaig ficar baix les fotos dels xiquets segons l'edat que tenien. Quan celebravem l'aniversari pensaven quants anys feia el xiquet i comptavem les veles per vore si canviaven la foto a l'altre pastís, a més també comptavem  quants xiquets hi havia en cada pastís, on hi havia més...

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Hola Estrellita,
    Sóc la Marta del blog Fent i desfent (http://fentidesfentalescola.blogspot.com/).Jo també fa poquet que estic amb això dels blocs i l'altre dia vaig rebre el meu primer premi i em va fer moltíssima il.lusió. Bé, si mires el meu bloc trobaràs un premi per a tu. Espero que et doni tants ànims com em va donar a mi.
    Enhorabona per la feina que estàs fent!
    Fins aviat,
    Marta
    P.S: Abans t'havia deixat un altre comentari però l'he hagut d'esborrar per problemes tècnics...

    ResponElimina