Seguidors

dilluns, 15 d’agost del 2011

Ja tinc el meu 1º Premi!!!



Hola!!! Marta de http://fentidesfentalescola.blogspot.com/ i Magda de cangurs.wordpress.com m'envien el meu 1º premi i em fa molta il·lusió ja que fa poc que he començat amb açò dels blogs. Les condicions d'aquest premi és que he d'escriure coses sobre mi mateixa i enviar-lo a altres blocs. 
Bé, 7 coses sobre mi:
1. Acabe de començar amb açò dels blogs per la qual cosa em queda molt per aprendre.
2. Sóc mestra d'infantil en la CV però encara no tinc cole per al próxim curs, per tant, si algú vol contractar-me accepte ofertes jeje.
3. M'agrada compartir tot el material que tinc.
4. M'agrada viatjar i coneixer llocs nous.
5. M'agrada ser mestra.
6. M'encanta treballar amb xiquets sobretot els d'infantil.
7. També m'encanta la informàtica per això m'he iniciat amb açò dels blogs.


He de compartir amb algú el premi però quasi tots el tenen ja per la qual cosa m'agradaria compartir-lo amb tots i sobretot amb elizana que va ser la meua 1º seguidora.

2 comentaris:

  1. Te estoy muy agradecida por tus palabras, Estrellita. Muy emocionada. Es un honor ser tu primera seguidora.
    Hace unos meses me concedieron este premio y tiene una entrada, pero añadiré tu nombre agradeciéndotelo.
    Espero que pronto me cuentes que tienes destino para el próximo curso. Yo llevo 2 cursos sin trabajar y sé cuánto se echa de menos.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. La verdad es que me hace falta empezar y volver a la rutina del día a día por eso espero que no tarden en llamarme. Bueno espero que empieces a trabajar pronto también besos!!

    ResponElimina